Mamsen

Nej mamma det är inte jag som skrivit det. Det är en låt av Shirley Clamp.

Dagen har bestått av skola och efter det blev det solariet. Imorgon däremot är det Dingle för hela slanten. Det blir jag och Emelie och sen får vi se vilka fler det blir från klassen. Detta har jag sett framemot sedan jag påbörjade utbildningen, kossor vet ni :D Fick förövrigt mail från cdon nu om att tredje säsongen av supernatural har levererats till ICA nu så jag borde kunna hämta imorgon :D Så nu ska jag fortsätta kolla på säsong 1 och måste se 2:an också innan. Friska upp minnet lite liksom, så nu har jag inte tid att sitta här längre!

Kommentarer
Postat av: kristin "vivre la vie"

haha.. ja man lär sig väl leva med det :) kommer bli slimmad om inte annat ;)

kram

2009-04-20 @ 20:26:25
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0