kusinbesök

Ikväll får jag besök av mina småkusiner, eller nej de är inte så små längre 12 och 16 faktiskt. Sofia har aldrig varit här hemma och Rebecca var här när jag nästan precis flyttat in och då var ju grabbarna mini och sen dess har hon bara sett bilder på dem. Tror hon kommer få en chock nu när de vuxit så ;) Håller på o städar här hemma, Sivert leker med en råtta och Bosse tittar på.

Hade seminarium i skolan idag och det var det mest givande denna kursen. Vi fick se vad de andra har gjort på sin VFU och det gav mig massor av inspiration. Fick även visat de lite vad man kan göra med en smartboard som vi har på min förskola. Lite synd att läraren inte bokat salen bredvid då de har en smartboard där inne så hade jag kunnat visa lite mer hur programmet fungerar oså. Smartboard är fortfarande såpass nytt att de inte hade någon koll på det så det hade varit roligt att få visa de lite vad man kan göra, jag har ju ändå ganska bra koll på det vid det här laget.

Nej, nu ska jag städa klart och sen ska jag åka iväg till Willys, ska bjuda tjejerna på tacos ikväll är tanken!


Kommentarer
Postat av: Mats

Kul att se att yngre människor arbetar på förskolor. Borde bara vara flera som jag som är män och studerar till förskollärare. /mats

2009-12-13 @ 01:01:31
URL: http://barnskolebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0