Min nacke behöver värme

Jag avskyr vintern, har nämligen mer ont i nacken än vanligt då. De senaste dagarna har jag haft ont så in i helvete och det är faktiskt tröttsamt. För er som inte vet har jag haft ont i nacken sedan en månad innan jag skulle fylla 13. Fick då nackspärr för första gången. Om ni någon gång har haft nackspärr och vet hur ont det gör - lägg då till kramper som kommer med bara ett par minuters mellanrum. Önskar inte ens min värsta ovan den smärtan. Sen drog det igång och de två första åren hade jag nackspärr minst fem gånger i månaden och det är ingen överdrift. Nuförtiden har jag inte nackspärr så ofta, kanske någon gång per år, men ont varje dag det har jag. Sommaren är bra för då har jag inte lika ont på dagarna och när jag är utomlands har jag knappt ont överhuvudtaget. Tänk alltså vad bra jag kommer må i Thailand, 2 veckor i värmen kommer bli grymt bra för min nacke. Så det är en anledning till att jag reser en hel del, jag vill ha några dagar där jag inte har ont!!!! Har även en kudde som följer med mig överallt i världen, vågar inte sova med en "vanlig" kudde mer än en natt. Gör jag det en natt har jag jävligt ont dagen efter. Så min kudde har varit med på många resor och i många städer, den är världsvan vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0