vintersängen

Mitt element i rummet lever sitt egna liv, eller nej jag tror det är värdarna som bestämmer livet för det faktiskt. men för några veckor sedan var det bara lite halvvarmt, men så för kanske 2 veckor sedan märkte jag att katterna börjat lägga sig på det och sova så jag gick fram och kände och nu var det VARMT! Så just nu ligger Bosse på elementet och sover med soffan som huvudkudde. Ser ganska gott ut. När elementet inte är igång brukar jag ha på golvvärmen inne på toa och då brukar jag hitta grabbarna där. Varmt och gott ska det vara ska ni veta. Nu ligger de här och snarkar gott och jag funderar på vad jag ska ha på mig på lördag. Vi ska ju fira Marina som fylle 28 för ett par veckor sedan så nu blir det party på HÖG nivå ska ni veta, brukar bli det när vi är i farten och jävlar vad roligt vi har det :D Kommer bli en grymt bra kväll, det kan jag säga redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0