perfekt exempel

Såg i tidningen att någon kanal skall sända något program om två tjejer som lärt känna varandra på internet och blivit vänner, men inte träffats i verkligheten ännu. Det skulle ju kunna vara jag och Josse för några år sedan! Vi är perfekta exempel på att man kan lära känna varandra via internet och iår har vi känt varandra i 6 år.. Det ni! Det är inte illa ska ni veta! Kära gamla lunarstorm vet ni! Haha
  Nu ska jag kila till affären och köpa mer nyponsoppa.. har ännu inte fått tillbaka matlusten riktigt känner jag! Så då får det bli nyponsoppa helt enkelt. Jag klagar inte för det är ju så otroligt gott! Lyssnar även som en galning på Så vill stjärnorna med Molly Sandén. Den är verkligen helt underbar den låten!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nnika

hehe.. det är ganska bra med internet tycker jag.. träffade Mikael på "kära gamla lunarstorm" som någon uttryckte det.. ;-) ;-)

Hoppas du mår bättre idag!

2009-02-24 @ 15:07:33
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0