snart, snart

Skolan hela dagen! Imorgon däremot är det dags för handledning och grupparbetet kommer dras igång för oss! Hoppas vi får gjort en hel del imorgon. Skall ju faktiskt vara inlämnat snart. Redan nästa vecka tror jag och vi fick uppgiften igår. ojojojoj. Kollade på nya avsnittet av one tree hill förut, lika bra som vanligt. Jamie är så otroligt söt! Får jag någon gång en son så ska han vara som Jamie, men heta Jack! Så är det bara! Finns liksom inga andra alternativ! hehe

Längtar så till på lördag nu. Dels kommer min Max hem och jag vill ha honom på nära håll så jag kan åka och pussa på honom när jag vill. Ska även ut, men det viktigaste av allt................ MELODIFESTIVALEN! Ni anar inte vad jag längtar och ni anar nog inte vad galen jag är i det här. Men det är jag och det går inte att komma ifrån, ni får gilla mig för den jag är ;)

Ringde förövrigt min hyresvärd förut. Visst är det bra när man bara behöver säga att det är Malin, så fattar han med en gång vem det är.. haha, men iaf, frågade hur det går med min ugn och då satt han som ett frågetecken. Han trodde nämligen hantverkarna redan fixat detta, men nej det har dem inte. Så han skulle ringa och prata med dem så hoppas jag får den snart. Jag som älskar att laga mat och baka blir ju lite begränsad på den fronten utan ugn. Så nu får de rappa på lite här tycker jag! Annars kommer jag personligen släpa hit spisen, skall bara ta reda på vart den befinner sig!

Dagen har iaf varit full med skratt, kanindans, tårar (skrattade så mycket), promenad med matlådan och lite lek. En helt vanlig dag i skolan för oss lärarstudenter ;) Kan det bli bättre? Nej, jag tror faktiskt inte det! Nästa kurs kommer det tydligen vara lite dans i. Sen vad det är för dans vet jag ju inte, men dans kommer det bli iaf och det passar ju mig perfekt! wohoo! Kommer nog bli en rolig kurs överhuvudtaget, men först skall vi ta oss igenom denna och jag har verkligen nollkoll på den! Men men, det klarnar väl hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0