helt färdig

Legat på soffan hela dagen! Är helt färdig. Jenny var här förut med nyponsoppa! Tack! Det skall man nämligen ha när man mår dåligt. Annars går det inte! Vi fick ställa in Max veterinärbesök imorgon, var ju jag som skulle köra ner honom, men det orkar inte jag så som jag mår nu. Hela eftermiddagen har spenderats med Mysteriet på Greveholm. Jag minns att jag var lite rädd när den gick, men vad var jag rädd för egentligen? Ett datoranimerat skelett? Aja, tur man är äldre nu i alla fall! Nu är jag rädd för andra saker istället, som vinden och spöken! Ja för jag tror faktiskt på spöken och andar! Sådeså!

Kommentarer
Postat av: viktor

ja den blev jävligt grym :)

När blir de färg då??

Postat av: Jenny

Så lite så. Hoppas nyponsoppan smakade. Krya på dig! Själv ska jag faktiskt redan krypa till kojs. Hatar min yrsel.......



Förresten, antar du inte ska ner nått till edet imorgon då eller? Jag tänkte åka hem till dem efter jag slutat på praktiken. Snylta på lite mat och lite tv-tittande.

2009-01-22 @ 21:17:23
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: johanna

åh mysteriet på greveholm minns med det...det var bra! =) jag har en ödla på vaden, en igelkott vid troskanten, en djävul på handleden , en stjärna på armen och en 3tribaler -fjäril + mitt namn mellan skulderbladen

2009-01-22 @ 21:19:11
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0