tvätta,plugg och katter

ska alldelles strax ner i tvättstugan. har tvätt hela eftermiddagen och kvällen. har legat och läst nu en stund inför tentan. skönt att komma igång med det faktiskt. när jag slängt i de första tvättarna åker jag och jenny iväg med katterna till moster och morbror och låter de träffa Tim, kusinens katt.. Sivert,Bosse och Alvina har aldrig träffat honom så får se hur det går. Känner jag mina katter rätt kommer de väl leka med varandra med Tims leksaker, äta upp hans mat och spilla ut vatten överallt.. :P mina katter i ett nötskal.. hehe.. när vi kommer hem igen är det plugg och tvätt som dagen kommer innehålla.. skönt med en lugn dag faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0