Full rulle

Det är full rulle här hemma nu. Jennys katter är nämligen här och ska bo här tills på torsdag. Alva och Alvina verkar inte så glada över det just nu. Fräser och har sig mest hela tiden på mina stackars grabbar. Tjejerna är inte riktigt vana vid mina grabbars lekar som inte är direkt lugna utan det är pang på rödbetan. Sivert&Bosse förstår inte riktigt att alla inte vill leka med dem :) Tar väl någon dag eller två innan det ordnar upp sig här. Alvina brukar vara som en svans efter pojkarna och det kommer hon garanterat vara snart också om jag känner henne rätt!


Så här såg det ut sist gång de bodde med oss. Katter överallt. Bosse sitter uppe i fönstret, den svarta det är Alvina, sen kommer Alva och sist tjockisSivert! Att de kunde äta i samma rum var stora framsteg skall ni veta. Hade det inte lätt de första dagarna då de inte alls kom överens!

Kommentarer
Postat av: Malin Granat

Det där såg bekant ut. Du Malin jag har världens huvudbry. Jag vill så hemskt gärna behålla den långhåriga katten som jag lovat bort. Mannen är inte hundra med på det men om han blir det, funderar jag på att säga till dom som ska få honom att de får hitta en annan katt. Hemskt av mig jag vet. Men han är så söt och så go så jag blir galen

2009-07-29 @ 22:51:07
URL: http://granaterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0