trubadurkväll

Har varit iväg på en mycket trevlig trubadurkväll idag med min brukare. Var hur mysigt som helst. Sjöng och grillade lite korv. En perfekt torsdagskväll helt enkelt och hon uppskattade det oerhört mycket. Nu har jag hälsat på Max en stund och ska snart bege mig hem till mina grabbar. De har varit mysiga hela dagen och har inte behövt säga "Bosse, för fan" en enda gång. Det är bra dagar.. haha

De har även lärt sin kusin Alva att be om frukost fyra på nätterna. De väcker mig varje morgon vid den tiden och vill ha mat. Spelar ingen roll om jag ger dem precis innan jag går o lägger mig, de vill ha tidigt ändå. Så när de bodde hos kusinerna en vecka så lärde de Alva det beteendet och Alva och Alvina är så dumma att de apar efter mina grabbar. Kan ju säga att det kanske inte är världens bästa förebilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0