dags att sova!

Nu ska jag gå och lägga mig. Grabbarna sover redan, men känner jag dem rätt kommer de vakna till liv nu när jag börjar röra på mig!

Var och hälsade på Max efter jobbet idag och han beter sig som en valp nuförtiden. När han leker naffsar han hela tiden på händerna och är helt tokig där hemma :D Alltid lika roligt att komma dit när han inte vet om att jag skall komma. Han ser alltid så chockad ut och gnyr av glädje. Det är min man det ska ni veta, mannen i mitt liv! <3
 Ni ser ju bara vilken tur jag har som har fått in Max i mitt liv! 6 år av lycka och det är faktiskt ingen tvekan vem som är hans bästa polare här på jorden! :) Tänk er mig fast i hundversion så har ni Max. Ganska bra beskrivning på honom faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0