inget internet hemma

Sitter just nu hemma hos Jenny. Har inget internet hemma då kontaktprinsen Bosse vart i farten igen. Vi ska förresten få tillökning hemma! Jag har haft ännu en enkel graviditet och förlossning, utan att jag märkte det själv faktiskt. Nästa vecka ska vi åka och kolla vem av ungarna vi vill ha och det är en av de jag skrev om i ett tidigare inlägg. Så de blir ju faktiskt syskon på riktigt. Inte samma pappa då, men samma mamma iaf :) Tror Bosse kan behöva någon att ta hand om faktiskt, eftersom Sivert är den av dem som fått "vuxenrollen" och Bosse är skitungen i gänget. Kommer nog bli bra det här tror jag!

Kommentarer
Postat av: Malin Granat

Hallå igen. Ja egentligen är det ju ingen ide att jaga upp sig. Men det är väl att det har varit så otroligt trögt att skriva den här gången.De andra gångena så har det inte känns så jobbigt att få ner något på pappret. Men herregud givetvis rasar inte världen om man får ett U MEN vore allt gott att kunna slappna av till 100% i sommar. Jag ska ju ha riktigt sommarlov, HÄRLIGT!!!!!Vet ej om jag ska med och grilla än. Ha det fint

2009-05-20 @ 15:07:35
URL: http://granaterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0