skriver, skriver och skriver lite till

Sitter just nu och skriver på mitt arbete och det går framåt. Skall nu gå på min analys och sedan skall jag sätta mig och få in lite referenser. Jag är en sån människa som inte får panik när det är arbeten som skall skrivas för det tjänar ingenting till. Jag har alltid älskat att skriva, men skriver jag för att jag måste går det inte. idag vaknade jag och kände för att skriva och nu flyter det verkligen på och det känns roligt. Så klassen, släpp paniken över arbetet. Skriv och lämna in. Komplettering är ett senare problem isåfall, men det är inte hela världen faktiskt. Så jag säger som jag och Nath brukar säga: Köööööör bara!
  
Ikväll skall jag och Jenny ta med Sivert, Bosse och Alvina bort till parken. Varför Alva inte får följa med förstår jag inte, men det är väl inte mitt problem. Bosses klo som jag nämnde för ett par dagar sedan verkar vara normal nu igen. Kikade lite på den igår och märkte inget på den så nu ska det nog vara bra. Nej, nu blir det till att fortsätta skriva!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alva får inte följa med för att jag inte får in båda i buren... that´s it. Alva har panik för buren ensam, då knör jag inte in henne med Alvina. Alva får följa med next time!

2009-05-26 @ 19:16:40
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0