julstämning iår kanske?

De senaste åren har jag inte kommit i någon julstämning och julpynt är egentligen bland det värsta jag vet, men iår ska jag mot min vilja julpynta här hemma. Någon gång ska jag väl lära mig att tycka om det precis som med allt annat jag lärt mig sen jag flyttade.. Gjorde liksom ugnstekt falukorv idag som jag avskyr egentligen, men det var gott. Så iår blir det något som jag och Sajvert har diskuterat fram här alldelles nyss. En liten julgran och det får räcka tycker vi. En liten plastgran som är 120cm hög tycker vi räcker gott och väl och det ska bli spännande och se hur många gånger den kommer åka i backen. Bör kanske föra statistik över det hela. Men iaf, en julgran skall införskaffas och lite pynt att hänga i granen. Ska till IKEA och fylla på mitt ljusförråd imorgon som börjar ta slut, kanske får ta mig en kik på pynt då med. Nu jävlar kör vi;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0