TTELA

Ringde precis och sa upp min prenumeration hos TTELA.. Läser den inte särskilt noga så då känns det onödigt att betala 179kr i månaden för det. Har haft den på autogiro så är betalt för hela denna månaden, men 1nov slutar det gälla. Gött, lägga de pengarna på viktigare saker istället.

Grabbarna har inte riktigt vaknat till liv här hemma än. Bosse var uppe och gick lite förut, men somnade lika snabbt igen. Ska också lägga mig lite nu tänkte. Måste vila massa så jag inte blir sjuk. Det har jag blivit bra på faktiskt. Förr när jag började känna mig dålig sket jag i det och sen låg jag där utslagen, eller nej jag körde på ändå. Vara sjuk var ju inget så gå o ha dansträning med 39graders feber var jättebra.. Ja, jag har ju inte alltid varit så smart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0