duktiga max

Ännu en gång har Max varit med mig i stan och var precis som sist gång hur duktig som helst. Skällde inte en enda gång och tittade knappt på de hundarna som var i närheten utan snarare fnös och la sig ner. Bra grabb det där. Sitter just nu hos mamma och pappa och ska lägga mig i badet nu. Det är faktiskt något jag saknar, ett badkar. Men hade jag haft badkar skulle jag saknat en dusch bara. Jaja, man kan inte alltid vara nöjd. Imorgon blir det iaf bowling för hela slanten och jag har varnat grabbarna för hur grym jag är. De får allt se upp.. hmm eller inte, förra gången var bara ren flax vill jag lova då jag vann av alla oss 13 som spelade ;) Inte illa för att vara mig då jag alltid annars förlorar.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0