mys med max

Idag ska jag och Max ha en mysdag. Ska snart åka och hämta honom, sen åker vi till trollhättan. Promenad och sen lite lek i parken. Blir han sådär härligt trött igen som sist gång ;) Sen åker vi tillbaka till Edet och där stannar jag under kvällen. Ostbricka är det på menyn nämligen och det är nog ganska lätt för mig att äta nu. Är ju platt så att säga så behöver inte öppna munnen allt för mycket :P De senaste dagarna har jag varit jäkligt trött och nu har smartskaftet Mallan kommit på vad det måste vara, tanden självklart. Mycket tjat om min tand nu, men jag tycker faktiskt synd om mig själv och det får jag lov till att göra för detta är smärtsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0