Mallan is all over the world

När min vän Linn och hennes man Sebastian var på bröllopsresa i Inden filmade de en hel del och när de sedan hemma i Sverige tittar på filmen utbrister Sebastian: Men där är ju Malin. Då var det alltså en indisk liten tant som såg ut exakt som mig, fast indisk och gammal då. Jag har inte sett detta än, men är så nyfiken. Alldelles precis fick jag ett sms från Jennifer där hon säger att hon vet hur jag kommer se ut när jag är 40. Då hade hon sett en kvinna på Liseberg som hon först trodde var jag, men när hon såg att denna var äldre pekade hon på henne och hennes Andreas säger då: Ja, så kommer Malin se ut när hon är 40.

Hade varit så roligt att få se de här människorna som jag tydligen är så lik :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-06 @ 18:31:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0