Plan B

Nu går jag på planB istället. Det jag har pratat om var faktiskt en ny lägenhet. En 2:a på 56 kvm mitt i stan. Var och kollade på den igår, men tyvärr var den redan uthyrd till en annan. Men hyresvärden hade en 1½:a på 38kvm ledig så jag ska höra av mig till henne i veckan eftersom hon måste prata med dottern till gubben som bodde där innan. Gubben gick nämligen bort nyss och dottern kanske vill röja lite innan vi kommer och kollar. Denna skulle då kosta runt 3000 med parkering tror jag och nu betalar jag 3700 med parkering, som student är det ganska mycket skillnad i pris. Så hoppas verkligen att denna är något att ha. Visserligen bara 8kvm större än vad jag har nu, men lite större hade varit skönt att få och till en billigare hyra, inte helt fel. Så håll tummarna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0