Funderar, funderar

Var påväg att slänga iväg en anmälan till Medborgarskolan. Sånglektioner med start 28 mars. Men jag fegade faktiskt ur. Jag älskar att sjunga och har som sagt tagit sånglektioner tidigare, men det är 6 år sedan. Är inte riktigt bekväm med att sjunga inför folk på samma sätt som jag var förr. Så detta kan kanske vara bra för att komma över rädslan och då kanske jag vågar lägga sång på någon av Tomas och Daniels låtar.. Detta tåls att fundera på..


Detta är på Edets årsfest 2006 tror jag och jag hade då inte sjungit inför publik på över ett år och jag var OTROLIGT nervös, men det gick bra!
Eveliina, Anna, Emma, Malin, Matilda och jag - Götaälvdalens luciatåg 2004


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0