Ansökan till bruket

Fick hem papper från bruket om att jag nu kunde skicka in min ansökan dit om sommarjobb. Men det vanliga pappret följde inte med utan nu var det en jobbig process som skulle göras över internet. Visst det blir säkert enklare för dem, men jag tycker pappret funkar bra. Men nu är det iaf inskickat och jag håller tummarna. Chefen är ju dum i huvudet och tyckte vi gjorde ett dåligt jobb i somras. Maskiner med elfel som vi inte får pilla med, slet häcken av oss, tre sommarjobbare som vid ett par tillfällen fick sköta avdelningen själva då lagledare behövdes vid haveri, men ja vi gjorde ett dåligt jobb. Tur att inte våra arbetskamrater tycker det för de vill verkligen ha tillbaka oss och det känns jävligt skönt! Sen har vi alla jäkligt roligt ihop!!!!!

Nu ska jag däremot diska och sen laga lite go mat.. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0