fika med Mary

Idag blir en bra dag, förutom fågeljävlarna utanför fönstret som har hållt låda hela morgonen. Tror det är någon tävling i vem som kan låta mest och det är en jävla massa deltagare. Men lite senare ska jag iaf möta upp Mary för en fika, har inte träffat henne sen skolan slutade så det ska bli riktigt roligt. Sen får det nog bli att lägga sig nere vid kanalen. Känns som att det kommer bli en VARM dag. En hel del moln bara men de kanske försvinner. Klockan är ju faktiskt inte så mycket än. Så är det jobb i natt som gäller, på avdelningen jag inte riktigt tycker om. Men jag gör det bästa av situationen och ja vi leker oss igenom skiften, perfekt.´

Gårdagen var inte den roligaste på jobbet. Lite smått förbannad, men jag och Helena fixade det genom lite sång och ramsor. Perfekt, då går tiden fort som fan. O sånt gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0