klagoinlägg

Bered er på ett neggoinlägg! Helvetet började redan klockan 5 imorse när jag ska ställa mig och göra mackor inför jobbet. Mallan kommer då på att hon glömt ta fram från frysen så blir det att micra lite innan de ska göras. vad gör hon inte då? Jo, drar av en jävla nagel när dörren ska öppnas. O till råga på allt så fixades naglarna igår och var ganska nöjd med resultatet. Men icke! Kommer till jobbet och det hade ju gått såååå bra hela natten, men så kommer askiftet. Gick nånting bra? Jo kapet fungerade. Resten? Nej gick åt helvete. Enda som var bra på dagen var hos UK, grill vid älven och massa sol då blir jag glad. Sen ska det köpas hårfärg. Fungerar mitt kort. Nej, fick bli ett besök på banken så ett nytt kort är beställt o kommer i början på nästa vecka. Vad mer kan gå fel idag är min fråga? Får väl sätta mig i ett hörn och inte röra mig ur fläcken annars lär jag väl sätta eld på lägenheten eller nåt.

Något som gör mig lycklig iaf är denna synen:




designen som förstördes. Har bara 9 fina naglar nu.. suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0