Martin Stenmarck


Har ett sånt där otroligt stenmarcksug idag. Hans musik är bland det bästa jag vet och att se honom spela live är något alldelles extra. Har suttit och kollat klipp på youtube och jag längtar så till 26 augusti då han spelar på Liseberg. Kommer kunna leva på det lyckoruset fram tills 9 oktober då det är dags igen.

Det är inte många som förstår min kärlek till hans musik och jag har svårt att förklara den. I 11 år har han varit en stor idol för mig och många har sagt att det kommer lägga sig du tröttnar snart. Men nej, jag kommer ALDRIG tröttna på han och hans musik. Den dagen han lägger av med musiken kommer vara en sorgens dag i mitt hem, så är det bara för hans musik har gett mig så mycket glädje genom åren. O min stora dröm är att en dag få träffa honom, kanske låter löjligt av en snart 22 årig tjej att drömma att få träffa en artist, men så är det, det är min stora dröm. Okej jag träffade honom för kanske 3 år sedan i vbg, men det var 2 sek typ. Nej, min dröm är att få träffa och prata på riktigt och jag hoppas det slår in någongång. Om jag någon gång gifter mig så ska han sjunga under vigseln, kosta vad det kosta vill.


Kommentarer
Postat av: MammaTessan - Tävling pågår

Sv: Ja, men grejan var att jag använda faktor. Men lite och väldigt fläckigt. Och det syns väldigt väl på armar och bem :D

2010-06-15 @ 19:46:27
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0