Hallå där kött och blåbär

Har suttit och kollat lite klipp med Sean Banan - roooompaa! Lite roligt är det allt. Innan det var jag ute med Sivert. Bär honom alltid bort och han brukar även få gå ganska mycket själv. Idag var det ganska mycket bilar på Kungsgatan så han var lite rädd. Är ofta folk som höjer på ögonbrynen när han går i koppel - en katt som är ute o går i stan det går ju inte liksom. Själv tycker jag det är ascoolt. Hade gärna haft med honom ut på lite längre promenader men är inte lika lätt att vara ute med en katt som en hund. Om han en dag ska bli utekatt är ju detta ett ypperligt tillfälle att vänja sig vid människor o bilar o allt runtomkring. BAra att folk har lite svårt att inse det. Tyvärr är inte Bosse lika duktig på att gå i koppel o han är rädd för snön så än så länge får han vara inne när jag och Sivert är ute. Men så fort det blir lite mindre snö får han komma med ut.

Final ikväll i Melodifestivalen och ingen längtar mer än jag. Blir till att kolla med familjen i Edet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0