kattpsykolog

Nog för att jag älskar alla mina katter, eller ja mina och jennys, men jävlar vilken liten bitterf***a Alva är. Det fick hennes kära mor reda på förut och hon tror mig nog inte rikigt. Kattpsykolog nästa för hon hatar verkligen Sivert&Bosse och de gör verkligen ingenting. Sivert backar och går ifrån såfort hon börjar morra och ha sig men Bosse kan hon inte sätta sig på för han slår tillbaka och då jävlar blir det liv i luckan. Men så fort Alva slår Bosse kommer Sivert till undsättning och då har bruttan ingenting att komma med längre. Siverts glidtacklingar går inte av för hackor. Alvina går bara runt och är, hon lägger sig inte i så mycket längre.. Vilket liv jag lever, men jag gillar't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0