alva desireé och alvin desmund

Sitter just nu hemma hos Jenny, Alva och nytillskottet Alvin.  Alvin är en liten kattunge på 9 veckor och han är het gudomligt söt. De kommer väl inte jättebra överens än, men har inte blivit någon fight än iaf, de bara går runt och fräser på varandra så gott som hela tiden. Alvin är nog den som kommer styra och ställa av de två. Just nu ligger lillen och sover i Jennys säng och Alva går runt sänger och ställer sig upp med framtassarna på sängkanten och spanar på honom. Jättesöta är de. Bara de vänjer sig vid varandra kommer detta gå jättebra tror jag. Blir ju en stor omställning för båda, så vi får helt enkelt ge detta ett par dagar,sen hoppas jag på att de är bästisar.

Jag och Jenny var nerre och hämtade pizza förut på pizzerian på hörnet och killen som jobbar där nere tittade på mig och sa:

- Är det du med den snygga tatueringen?
- Japp, det är det.
- Har aldrig sett någon på det stället. Riktigt snygg är den.

Helt plötsligt lägger folk märke till lilla Malin. Jag är ju annars en ganska så alldaglig person som inte gör så mycket väsen av mig, men helt plötsligt är det massa som kommer fram och pratar och folk stirrar som tokar på låret. Helt galet. I fredags var det två biffiga långa killar som kom fram och var helt fascinerade av den. Riktigt roligt är det och den är verkligen fin. Är så himla nöjd med den. Har redan börjat planera på nästa och den kommer blir riktigt snygg den med. Så alla ni som funderar på att tatuera er, gå till Red Rocket Tattoos i Trollhättan. De är helt sjukt grymma. Har aldrig sett en dålig tatuering därfrån. Rekommenderar de verkligen!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha ja helt galet mycket. Blev helt slut i huvudet... Jag är också klar med mitt brev :) funderar lite över detta med nollningen och det nu. Jag har inte riktigt fattat när det börjar. Är det på tisdagen eller onsdagen? :S eller.. hmm..

2008-08-11 @ 17:25:37
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag vet faktiskt inte.. men vadå, kommer du missa nollningen? :O

2008-08-11 @ 21:40:26
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hmm, det börjar på onsdag.. är hela den veckan och hela veckan efter.. typ..

2008-08-11 @ 21:52:17
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha okej! Dejt it is!

2008-08-11 @ 22:31:06
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0