glad

Ni anar inte vad glad jag känner mig. Känns som att allt går så bra i mitt liv nu. Kommit in på skolan, fått lägenhet som ska bli helrenoverad innan inflyttning, underbara vänner och två av de kommer jag bo med nu i en vecka på Rhodos. Kan det bli mer underbart? Har så mycket saker att se fram emot och när jag kommer hem från rhodos är det dags att se över vad jag har och inte har inför flytten. Jag har att göra med andra ord dagarna innan skolan. Men det är bara roligt. Har ju nånting då att tänka på hela tiden så dagarna inte bara segar fram. :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vet inte. Var med kompisen på Amigo i thn och han var duktig där, hjälpte mig att hitta exakt den tatueringen som jag ville ha, så nu har jag bestämt mig exakt för den! Dock så gjorde Robbin sin på pins and pain eller va den heter i uddevalla och han var riktigt duktig.

2008-08-14 @ 09:37:13
URL: http://jaaskelainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0