massa saker

Fått gjort en hel del idag och klockan är bara 12. Jobbade först mellan 6-8, barnen var ovanligt lugna idag. Sedan åkte jag hem och bytte om till träningskläder, tränade och åkte sedan till boströms och köpte lite frukt och russin. Träffade även min gamla SO lärare där, vilket var roligt. Inte träffat honom på 4 år och han kände faktiskt igen mig och frågade om min fotokarriär. Inte dåligt vad lärare minns om eleverna. Sedan åkte jag hem, duschade, börjat läsa kapitlet vi skall läsa till imorgon, gjort fruktsallad och ätit den. Nu ska jag snart fram till edet och möta upp jenny som klipper sig, så ska vi till vårt lilla cafè som vi har här i edet. Just det ja, varit ute och gått med mitt lilla söta monster med. :D

Imorgon är det jobb igen och det var faktiskt inte jättejobbigt att gå upp imorse. Gick ganska så smärtfritt faktiskt för att vara mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0