Rhodos 2008

Ska väl ta och skriva om vår vecka på Rhodos. Det började inte så bra med försening på landvetter. Det planet vi skulle flyga med fick fåglar i motorn så det blev kvar nere i Bulgarien, så istället 5 timmar senare fick vi ett plan från arlanda och vi var äntligen på väg. Kom fram till hotellet strax efter halv 3 på natten tror jag och då var det bara att gå och lägga sig för att komma upp till frukost och stranden på morgonen. Hotellet låg 10 m från stranden så det kunde ju inte bli mer perfekt. :)

hela dagarna låg vi på stranden och sen på eftermiddagarna satt vi på vår underbara balkong och kvällarna spenderades på restauranger. En kväll skulle vi gå bort och titta vid bargatan, men kan väl säga att vi snarare sprang igenom den. Var bland det värsta jag sett i hela mitt liv. Var bara massa fjortisar som var där för att supa sig medvetslösa och hitta ett nytt ragg för kvällen. Nej, vi insåg ganska snabbt att vi börjar bli vuxna. Inget för oss med andra ord. Vi var på stranden redan vid 10 på dagarna och bargatan idioterna kom dit vid typ 2 så vi fick ju hur mycket mer sol som helst, precis det vi hade betalat för. :)

På tisdagen åkte vi på en båttur till lite olika öar. Det var hur kul som helst. en båt med 60 ungdomar från skandinavien. Det var nog det roligaste på veckan. Vi badade hur mycket som helst, åkte bananbåt, matade fiskar, letade champagne i en grotta och bara hade det kul. Tog massa bilder med undervattenkameran. Ska bli spännande och se hur de blev. Var världens snyggaste dansk med på båten också ska ni veta. ojojoj! Snygg tatuering hade han med. hehe

Men nu är det skönt att vara hemma faktiskt och på måndag börjar ju skolan. Ska bli spännande. På söndag är det IKEA som gäller och om 3 veckor får jag ju lägenheten och om 4-5 veckor blir jag tvåbarnsmamma. Till Siv och Bodil, nämligen mina små katter. De är hur söta som helst och helt identiska. är bara lite fläckar på ryggen som skiljer de åt, så det blir jobbigt till en början att veta vem som är vem. Nu har även familjen de bor hos döpt de till Siv och Bodil så jag får se vem småtjejerna där har valt till Siv och vem som är Bodil. :D Längtar som en tok, speciellt när man är uppe hos Jennys katter Alva och Alvin. Vill bara få hem mina små barn nu med en gång. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0