uppe tidigt idag

Herregud vaknade 08.45 idag av mig själv och jag kunde inte somna om. Vet inte när jag vaknade så tidigt utan klockan senast. Men det är ganska skönt att vara uppe i tid faktiskt. Idag ska vi upp till thn och kolla på alliansloppet. Eve och Reijo ska vara med så vi ska kika lite. Inte för att vi lär se de bland allt folk, men man kan ju alltid hoppas. :D

IKEA imorgon då. Hoppas jag hittar det mesta av det jag behöver och även hittar snygga möbler. Har soffa och bord här hemma i rummet som jag kan ta med mig, men jag känner att jag vill köpa allt nytt. Blir lite roligare så plus att de möblerna jag har här nu inte är så snygga, så de får stanna här så Jimmy kan ta över de. Han ska nämligen ta mitt rum nu när jag flyttar. Nej, nu ska jag strax hoppa in i duschen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0