wihooo

Tänkte bara berätta för er att jag idag gjorde min sista dag på jobbet för iår. Ni anar inte hur skönt det känns att komma ifrån det stället ett tag. Visst jag tycker jättebra om mina arbetskamrater, men det är skönt att slippa bruket.. :)

Ska hämta jimmy om en halvtimme hos hans kompis, sedan åker vi upp till Alvin och gänget (gänget = alva och jenny) och klockan fem skall jag och mamma kolla på lägenheten. wihoo igen. sedan blir det hem och packa, skriva klart mit personliga brev och posta det och även posta lappen om vfu.. Hmm undrar om det är mer saker jag ska posta.. hmm.. får fundera på det lite, fick ju så otroligt mycket papper från skolan. helt galet! Sen imorgon åker ju jag till RHODOS!!!!! Underbart ska det bli! Avundsjuk?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Glöm inte csn papprena! :)

2008-08-12 @ 16:24:40
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0