Börjar vi bli vuxna

Har suttit och funderat lite och jag har insett att jag och mitt gamla tjejgäng har gått och blivit vuxna Jag har påbörjat en utbildning och kommer förhoppningsvis ha ett fast jobb om ungefär 3 år. Jag bor i en egen lägenhet och tar hand om mina två katter. Louise bor tillsammans med micke och även hon pluggar. Hon bör ha fast jobb om snart 2 år. Eveliina har barn och håller på och flyttar till hus. Malin har även hon ett barn och bor sedan två år eller nåt hemifrån Carro har köpt en lägenhet Jossan har även hon köpt en lägenhet Cissi har flyttat ihop med sin pojkvän Pako har två barn och ska gifta sig nästa sommar Julia är ute och reser jorden runt, men snart är hon hemma och jag SAKNAR henne! Jag tror närmare bestämt att man kan se oss som vuxna nu ;)

Kommentarer
Postat av: Carmen

godmorgon :)



kolla gärna in veckans fredagsfräckis i min blogg :)



kram carmen

2008-12-05 @ 12:17:43
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Nnika

Visst känns det konstigt att vara vuxen.. ;-)

2008-12-05 @ 15:22:16
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0