datakonsulent? Jag?

"Jag har också ringt min datakonsulent MALIN, hon är så bra må ni tro. fattar allt och t.om hur jag menar.. inte alltid det lättaste. Min bror kom hem nu och asgarvade åt mig, när jag sa att jag jag har mina kontakter vad gällande datan. Han fatta med en gång att jag inte lyckats med det vi fixat till:) TACK MALIN"
 Taget från Sandras blogg. Sen när blev jag en datakonsult? :) till saken hör att jag är ganska kass på datorer, men sandra har fått för sig att jag är ett datasnille, så när hon behöver hjälp ringer hon mig. Säger ja att jag kan inte just det här säger Sandra: Jo Malin, det kan du visst det!
Jaha, kan jag det säger jag då. Det kan jag INTE visar det sig ganska snart, men uppenbarligen tror sandra att jag är grym!


De håller på för fullt och gräver upp asfalten här utanför och jag får snart ett psykbryt. Man hör de ända bort till drottningtorget. Golvet och väggarna vibrerar verkligen här hemma. inte roligt.. Skönt att det är skola imorgon. Så slipper jag lyssna på eländet. Bättre att lyssna på en föreläsare. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0