God Jul!

Som sagt blev jag och Jenny rika igår. Hela 100 kr vann vi på första bingot och eftersom vi delade på allt har vi nu 50 kr var. :D Ska packa ner lite kläder och min kudde i en väska nu (ja, min kudde är med mig vart jag än sover, min nacke är lite av ett helvete. Mitt liv kretsar helt enkelt kring min kudde ;P) och även slå in Maxen julklapp så han kan riva upp den sen. Lilla grynet! Sivert&Bosse har jagat laserstrålen som två tokar nu på morgonen, så jag fick lägga bort den en stund annars skulle de hamna på psyket inom en kvart. Hmm, det kan ju visserligen bli lite semester för mig då ;)  Just nu lekar de med råttorna de fick av Alva&Alvina så de älskar nog julafton. Få paket var ju jättespännande, de satt som två hökar och skulle hjälpa till! Min första jul som tvåbarnsmamma och min första jul i mitt egna boende :) Det trodde då inte pappsen för ett år sedan, tror jag ska jäklas lite med honom sedan och fråga om han minns vilken diskussion vi hade förra året om att jag ev. inte skulle bo hemma vid samma tidpunkt året efter, alltså iår! Man kan helt enkelt säga nu i efterhand att jag gick segrande ur den diskussionen! Känns härligt :D


God Jul på er och ha en underbar dag. Jag säger tvärtemot Annika, ät så mycket ni bara orkar av det goda på julbordet för julmat är ju SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ underbart gott. Själv äter jag ingen frukost bara för att jag ska orka smälla i mig massa gott! ;) Man får inte vara dum! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0