helt sjukt

Sitter och kollar på dokumentären om Britney Spears. Stackars människa som inte ens kan gå ut och gå med sina barn, åka och handla eller vad som helst utan att de där jäkla papparazzi är efter henne. Alldelles nyss skulle hon hoppa ur bilen för att shoppa. Hon går ur bilen och säger "Jag är rädd, jag är rädd". Några få sekunder senare är de tillbaka i bilen och får försöka hitta en dubbelgångare till henne för att hon överhuvudtaget skall kunna komma in i affären. Det är helt galet. Hur kan folk vara så kändisfixerade. Visst de har själva valt livet som artist, men de är även de helt vanliga människor. Jag kan inte ens tänka mig hur det skulle vara att inte kunna gå till ICA utan två livvakter och papparazzi i hälarna på mig och att jag skall behöva vara rädd. Det är helt sjukt verkligen, inte kontstigt att hon hade sitt sammanbrott för ett år sedan. Vem som helst hade blivit tokig av att ha sådana efter sig. Denna dokumentären har verkligen gjort så man förstår deras liv på ett annat sätt och jag kan ju säga att det är ett liv jag aldrig hade velat leva.. herregud säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Gabriella.

tjaa. tänkte fråga en sak. de e så att jag missade dokumentären om britnet vet du om det visas någon repris elr om man kan se den någonstans ?? Kram

2008-12-08 @ 20:36:28
URL: http://gabriella-y.blogspot.com
Postat av: Gabriella.

hmm vet inte om min komentar kom fram nyss som ja skcika :S frågade iallafall om dokumentären visas igen asså repris elr om man kan se den någonstans ? Kram

2008-12-08 @ 20:37:20
URL: http://gabriella-y.blogspot.com
Postat av: Gabriella.

oj de gjorde den visst haah sorry

2008-12-08 @ 20:37:46
URL: http://gabriella-y.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0