idol + tacos

ÄNTLIGEN HELG! har iofs varit en väldigt lugn vecka, men helg är alltid speciellt. Ska gå hem till Jenny om ett par timmar med katterna och vi ska äta tacos och kolla på idol och även sandra kommer dit. Imorgon däremot kommer familjen hit och ska fika eftersom jag och linn var så duktiga och bakade i 5h i tisdags, så nu ska familjen få äta. Kvällen ska nog spenderas framför mamma mia tror jag. Ja, så får det nog bli. den är ju såååå bra.. Söndag är det kalas för yngsta kusinen rebecca som fyllde 11 år i förrgår. Börjar bli stor nu den lilla hönan :) Nej, nu ska jag nog ta tag i disken. Men det är så otroligt trist att jag verkligen drar mig för det. När jag flyttar till något större SKA jag ha diskmaskin och finns det inte det ska jag köpa en liten bänkmaskin. En sån får tyvärr inte plats här hemma, men nångång då ska jag ha maskin som tar hand om den jäkla disken ;) satt förövrigt precis och kollade på lite klipp på rixfms hemsida. De hade darin där på besök och de pratade om när han blev av med sitt körkort. 140 på 110 väg. Jag kanske ska börja tänka mig för när jag kör på motorvägar.. hmmmm det körs inte alltid lagligt där, eller jag kanske skall säga att det aldrig körs lagligt där snarare.. men men jag får hålla ut tre månader till sedan är prövotiden slut... hehe

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha tänkte det, det är väl inte bara på motorvägar som du ligger över hastigheten :P

2008-12-05 @ 17:53:10
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0