idolfinalen

Har precis kollat på idolfinalen. Sa tidigare idag i skolan att Peter Jhide kan få vinna iår, eftersom jag tycker både Kevin och Alice är för bra för att göra en skiva på en vecka som sedan bara blir överproducerad. Men nu får de hela två månader på sig och det tycker jag är hur bra som helst. Både två är hur duktiga som helst och det är första året som det inte spelar någon roll vem som vinner faktiskt..

Sitter förövrigt nere i edet, i ett hus utan max. Ni anar inte vad tomt det är. Ska sova här inatt. Har inte sovit här på tre månader och det är första natten utan katterna. Känns lite konstigt faktiskt. Är ju van vid att ha de mitt i sängen, men nej natt kan jag ta hur mycket plats jag vill :D

Sitter och lyssnar på musik som finns här på datorn och jag har inget minne av att jag fixat låtarna. Jimmy lyssnar inte på musik och mamma och pappa vet inte hur man gör. Jenny är det nog inte heller :) Kanske är spöken? So jag nog har på min vind hemma.. Där går jag inte upp igen själv, men det har jag nog redan berättat. Står en byrå där uppe som är jättefin. Ser lite gammaldags ut och eftersom det inte bor några gamla i mitt hus måste den stått där sen tyo 1800 talet eller nåt, därför vill jag ta den. Inte nu när jag bor i min lilla lya, men när flyttar så ska jag sno den för den är fin. Det lilla jag hann se iaf, innan jag sprang ner med hjärtat uppe i halsgropen. Vet ni vad hemskt det är när man försöker få låst vindsdörren, men den inte vill vara med och man bara ser alla spöken och monster komma emot en?! Nu gjorde det ju inte det, men tänk om! Riktig skräckfilmskänsla. Kan vara därför jag inte tycker om skräckfilmer, jag skrämmer upp mig själv för mycket. Nej, nu ska jag sluta babbla! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0