jag är inte dum i huvudet trots allt

vet inte om jag berättade för några månader sedan om att jag hade råttor i lägenheten. ja, jag bor i en nyrenoverad lägenhet på tredje våningen, men jag hade råttor. det är inte många som trott mig, men ikväll efter lipz hamnade jag en liten stund hemma hos grannen här under och hon började prata om att hon också haft råttor, även två till på den våningen har haft problem plus att en haft i badkaret tror jag det var.. TACK! Jag är inte dum i huvudet och jag kan säga att jag haft råttor utan att låta osäker på rösten!  Jag blev nästan glad när hon sa att hon också haft råttor och hur många blir glada över det, men har man inte blivit trodd innan så underlättar det när någon annan säger samma sak ska ni veta. nu är klockan 4 och jag ska gå o lägga mig nu! Herregud 2 timmar från det lipz stängde gick jäkligt fort. Emelie och jag körde järnet på dansgolvet ikväll, oja vi var grymma helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha lite saft från systemet och jag dansar gärnet! haha

2008-12-26 @ 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0