kanonbra!

Äntligen mina vänner åkte Robin ur idol. De två bästa är i finalen, förutom Robin E då som jag vill kuppa in, men det blir en senare fråga. Jag vet att det är många som tycker Robin B är kanonbra, men nej jag kan inte förstå vad ni ser i honom. För det första är han LAM, ja han är otroligt lam på scenen och det händer ingenting med låtarna när han sjunger de. Herregud ändra rösten lite, man behöver inte dra på det värsta man har med en gång. Hört talas om att man kan bygga upp låten? Kevin däremot, han är ju en gudagåva verkligen. Enterteiner rakt igenom och Alice, jag vill verkligen höra henne sjunga vinnarlåten nästa vecka, för det lilla man fick höra idag så hade jag gåshud. Gudomlig röst har hon. Hon har varit lite off ett par veckor, men idag var hon lika grym som annars :D Nej, nu blir det nog ett par avsnitt av vänner och jag hoppas mina grabbar somnar snart för nu har de lekt av sig riktigt ordentligt hos kusinerna :D De kanske t.o.m kan ge mig lite sovmorgon imorgon och inte väcka mig vid 7! hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0