kanske dags att gå och lägga sig?

Ska ta min onda axel nu och dra mig mot sängen. Gör faktiskt ondare i axeln nu än vad det gjorde tidigare under dagen, men det ska väl snart vara som vanligt hoppas jag. Lite jobbigt att lyfta armen bara, för då gör det ONT! Tur att man är en riktigt kämpe då med andra ord ;) Filmen var förövrigt ganska bra. inte den bästa jag sett, men den var rolig. Vet exakt hur min pappa kommer bli när han blir gammal eller ja, han har redan påbörjat den förvandlingen. Borde egentligen filma pappa i smyg när han sätter igång ordentligt och sen jämföra honom med Gösta. Nej, nu ska jag lägga mig och läsa Asyl, imorgon är det storhandling och UK som står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0