kort dag idag

Kom hem från skolan för en halvtimma sedan. Började kvart över 9 och två timmar senare slutade vi, men stod och prata med Emelie ett bra tag. Idag var vi ju iaf inomhus till skillnad från igår när vi stod ute och pratade och det var sviiiinkallt ska ni veta.. men men, vad gör man inte.. hehe. Seminariumet idag gick förövrigt bra. Vi hamnade i tvärgrupper och diskuterade allt från föräldrar som gifter bort sina barn till att vi som bor/bott i edet är knarkare.. Skönt då att jag flyttat till Trollhättan nu då, så jag kan bli av med mitt beroende.. väldigt skönt ska ni veta. :) nej, nej inga droger här inte, kommer aldrig att hända, det är en sak som är säker!
  ska strax börja städa här hemma, med två katter som far runt blir det lätt en krigszon och det kommer inte bli lätt att få iordning på torpet idag. Idag är det nämligen krig på riktigt mellan dem. att de orkar hålla på! Nu har Sivert börja tvätta golvet på sitt egna vis (tar allt vatten från vattenskålen och skvätter ut) så jag kanske ska ta och ta över den biten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0