skolan snart

ska strax gå till skolan. börjar halv 1 idag. härligt.. och slutar fyra tror jag så det blir ingen jobbig dag det här. Imorgon är det grupparbete hela dagen och på fredag seminarium. Sen är det "jullov". Men har tenta 9 januari, så skall plugga inför den.. kul... eller inte.. snart är första terminen avklarad iaf. det känns skönt. "Bara" tre år kvar sedan!!!!!! Fast när man tänker efter så är jag faktiskt snart färdig lärare. Helt sjukt verkligen! 23 år och en högskoleutbildning. Det är inte helt fel ska ni veta! :D Nej, nu ska jag göra mig iordning!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för tipset! Det ska jag göra :) Är dom hjälpsamma alltså? jag får alltid för mig att när jag ringer till folk jag inte känner så kommer dom att hata mig eller tycka att jag är korkad x)

2008-12-17 @ 17:59:03
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0