slappar söndag

kom hem för en liten stund sedan. har varit och ätit lite mat med louise. blir en slapparsöndag idag. Måste plugga en del. Har lite böcker som måste läsas inför veckan. Imorgon ska jag nog gå och beställa tatueringstid. spännande!!! Måste bara skriva ut bilderna i skolan, sen får jag fixa tiden. :) Kommer göra ont, men smärta är skönt eller något. hehe...

Det är förresten ingen som vill ha två katter? Nej, nu skojade jag bara,men ni anar inte vad jobbiga de har blivit. Allt de gör gör de för att jävlas med mig och så fort det kommer folk hit blir de plötsligt jättelugna och stensomnar. åååå störande. få se till att ha folk hemma hela tiden, för då kommer de ju vara jättesnälla och inte bråka med mig. Imorgon är det kloklippning iaf, så nu kommer det inte göra lika ont längre när de ska väcka mig med klor i ryggen... något positivt iaf :)

Imorgon kommer Julia hem! :) Hon har varit ute och rest i tre månader och jag har saknat henne som en tok. Men imorgon är hon hemma igen.. skönt att kunna ha koll på henne.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0