sova snart

Ska strax gå och lägga mig, har seminarium imorgon. blir nog spännande.. slutar redan klockan 12 och det är underbart, för sedan skall jag inte in till skolan förens 9 januari. men på måndag ska vi sitta med textanalysen och tjejer, då SKA den bli klar. Så är det bara.. hehe. skönt att slippa tänka på det över jul och nyår och bara kunna koncentrera sig på tentan den 9:e.. Efter skolan ska jag hem och städa lite, louise och josefine kommer hit imorgon nämligen, men på dagen ska jag nog med Josefine till RedRocket. Hon ska nämligen dit och prata om hennes tatuering hon vill göra och då följer jag med för det MÅSTE jag göra nämligen, eftersom det är jag som är tatueringsmästaren i vårt "gäng" eller något. :) Nej, som sagt, nu ska jag sooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0