sveland

ringde förövrigt till sveland förut och ändrade i katternas försäkring. tjejen jag pratade med skrattade lite åt mina namn till de.  Är det Siv och Bodil det gäller? thihihehe". Japp, det är det och Siv heter numer Sivert och Bodil har bytt namn till Bosse! "Sivert och Bosse alltså..? thihihehe" Japp exakt så. Vadå, det är väl helt normala kattnamn eller? ;)
Sitter just nu och kollar på vänner och efter det ska jag in i duschen och prova mitt nya schampoo för blonda.. spännande va.. :P förövrigt är snickaren fortfarande kvar.. Han har nog inget liv tror jag!!! Stackarn..



Kommentarer
Postat av: emma

precis, vi avslutade kursen idag. Den var väldigt intressant och betydligt lugnare tempo än GPA. Jag trivs allt bra, än så länge. Längtar mest tills den här terminen är över så vi kan börja med inriktningarna.

2008-12-04 @ 19:36:24
URL: http://nilima.blogg.se/
Postat av: Emma

Engelska för gymnasiet. Och sen ett ämne till, som jag inte valt än. Du då?

2008-12-04 @ 20:28:14
URL: http://nilima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0