Tröga Emelie ;)

Jag har varit ganska smart de senaste dagarna och nu verkar det helt enkelt som att Emelies smarthet smittats av sig på mig och eftersom Emelie inte kan hitta det inlägget på min blogg som hon vill läsa så klistrar jag helt enkelt in det här nu!! Emelie, läs nu om din sjukdom, den är ganska så farlig, men du tycks ha repat dig bra. ;)



idag mådde inte emelie så bra, så jag och sandra satte en diagnos på henne.

Det latinska namnet är Feberidolis. På svenska blir det lockfeber.

Symtom:
LOCKIGT UTSEENDE
PÅKLÄDD
FROSSA UNDER FÖRELÄSNINGAR
ILLAMÅENDE
BLUEBERRY EYES
UTAN SKOR
ILLAMÅENDE

Behandling:
STJÄRNOR
BOILED BOWEL
SOCIAL AFTON


nu när jag och sandra är läkare har vi kommit på att alla kommer få en diagnos. är ni sjuka är det bara att komma till oss. inga problem. vi löser erat problem. Detta är helt enkelt resultatet av en otroligt tråkig föreläsning!!!!! Men vi tror att Emelie kommer må som en prinsessa på måndag efter vår behandling!

Kommentarer
Postat av: sally

Hmmm Tror snarare att vi blir deras problem haha mallan..

2008-12-20 @ 12:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0