Ullared

Igår var jag, Emelie, Sandra och Veronica på Ullared. Blev hämtad 06.00 på morgonen och jag var ändå ganska så pigg, trots 3 h sömn. :) På rasta hoppade jag över i Sandras bil och där satte vi skrattflamsor igång. Herregud, att hon inte körde av vägen.
Ingen kö nere på Gekås iaf vilket var skönt. Fick köpt en hel del faktiskt, bl.a lampor till fönstret, julklapp till Jenny, julklapp till UK, en tröja till Jimmy, lite kläder och underkläder till mig. Köpte även en cool liten säng till grabbarna. Nu när de är pojkar måste de ju vara coola också... :)


Visst ser Bosse otroligt tuff ut ;)

Gårdagen var iaf väldigt rolig och jag fick köpt mig ett par stövlar på scorett outlet. Otroligt snygga ska ni veta. Idag blir det julbak med Linn!! Men innan det granskningsseminarium i skolan! Börjar 15 och slutar 15.45.. Oerhört jobbig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en häftig säng! :-)

Ullared ska vi till i helgen.. Ska bli skoj!

Hoppas det gick bra på granskningsseminariet.. hörde en hel del skratt genom väggen.. ;-)

2008-12-03 @ 12:35:39
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0