ännu en arbetsdag!

herregud vad denna sommaren har gått snabbt. vi är snart inne i augusti, vilket innebär att jag snart börjar skolan. Har inte riktigt förstått än att jag har kommit in. Ni kanske tycker att jag är helt galen som är så glad över att komma in på skolan, men det är detta jag velat i två år nu. Ska bli så skönt nu när man slipper oroa sig för om man ska få några pengar månad för månad. Jag har ju inte varit fast anställd någonstans detta året, utan bara vikarierat på skolor och bruket så det ska bli skönt att ha något att göra de närmsta åren.:D

Josse på lördag då. ska bli så himla skönt att komma iväg härifrån och se lite annat för några dagar. Annars när jag har frivecka brukar inga vara lediga eller upptagna med annat eftersom inga har koll på hur jag jobbar, så ska bli skönt att göra massa roliga saker när man är ledig. bara 1½ period kvar nu iaf. ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0