hästvattnet

åkte iväg med max till hästvattnet igår. Var jättemysigt att bara gå runt där helt själva, fast han ville ju inte bada. :) och jag förstår honom helt och hållet. Han är lika mycket badkruka som jag är och det ska jag säga er att jag är nog den största på denna jord. Men mysigt hade vi iaf jag och min hund. <3
   
                                                                                          

Ligger just nu och kollar på Scrubs marathon. Lite smårolig är den serien, men den bästa på länge är En fyra för tre. Minns ni den? Första säsongen sändes 1996 tror jag. Är så himla låg nivå på humorn, men jag skrattar som en tok. Lennart med sin vandrande pinne Bosseman slår ju allt. Skådespelarna är väl inte dem bästa heller, men vad gör det? Jag skrattar ändå och det är ju det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0